åh hell '


Igår vart de partyyyy :) va hos Tobias som fyllde 20. va rätt många där faktis , eller ah 20 pers iaf ..
Förfestade och så , hade jävligt trevligt faktis.
med alla goa människor ;p
sen drog alla till kronan , fick sitta 8 pers i en liten bil , va ganska trångt kan jag lova , krille låg över alla där ibak emil också , haha. men de funkade ju , va ju inte så långt att åka som tur va ;D
Kronan va också super.
Träffade mariella , josefine , Linda & sara :)
sen fick jag en jävla drink av alex , sen mådde jag skit .. den va inte bra den drinken , men den va jävligt go faktis , men den va inte bra för mig , haha :b så gav bort den till någon där.
Hade skoj iaf , lyckad kväll igen <3

vaknade roligt iaf , andreas ramlade ur sängen. jävlar va jag skrattade :D !
sen somnade jag om gött , haha.
I morse va de jobbigt, huvvet dunkade som hell , men nu äre bättre (:
ska åka & äta lite snart med andreas när han kommer sen om han får köra. annars får jag göra de då.

Happ , grattade pappa nyss :) han fick ett örngott , som de stod " till världens bästa farsa "
de va nåt iaf '


eh , orkar inte skriva mer.
haaaaaaajk -

Kommentarer
Postat av: natalie

eller hur, one tree hill for life ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback