ännu en ny dag ..


Hey.
sitter i skolan nu , är väl inte allt för skoj , typ 1 timme kvar innan vi börjar :\ & finns fan inget att göra inne på internet , de börjar bli segt att sitta vid datorn nu faktis.

Igår var jag hemma och tog de lugnt , efter allt som hänt.
åkte till min kära camilla en sväng , hjälpte henne att packa lite , för dom ska flytta till vårgårda snart.
& dom jävla flytt lådorna , de är ju inte våran grej att få ihop iaf , dom va typ sönder när vi hade fått i gen dom ;b '
helt förstörda , sen kom Jonas hem i från jobbet & visade hur lätt de var att få i hop lådorna.
men de funkar inte när jag & camilla tänker , de blir kortslutning då , hehe ;D
så de va gutt att få komma dit & ränsa tankarna lite & snacka ut.

Helg imon , så göööööött !
Imon vet jag inte vad som händer , men på lördag äre fest hos Tobias , sen blire väl Kronan efter de :)
Pussy cats dolls tema , inte så intressant för mig , men killarna gillar väl de '
Inte så sugen på att festa , men tobias fyller ju 20 , så får väl va snäll & åka dit med andreas.
vem vet ? kanske blir på fest humör på lördag. Idag är de bara uuuuuh ;( ork.

happ , ska man göra nu då ? kan de inte komma någon i klassen snart som man kan snacka lite med.
får nog gå till hemköp & köpa mig en kaffe :)


adjös <3


R.I.P - mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback