another day tomorrow again , mååååndag ;/


Hej.

Jobbat lite idag :) , sen käkade jag och andreas på bistro ( kinaresturang ) '
men fan vad jag mådde skit efter de , försökte verkligen få ner maten men jag mådde så illa.
så va tvungen att lämna hälften typ :/ men de va gott så länge de vara , hehe.
sen ville andreas till mattias , men jag mådde så jävla illa , så pallade verkligen inte. så jag ville hem , andreas körde hem mig & sen åkte han till matte :) ' åkte till camilla en sväng , va där 1 timme eller nåt.
sen åkte hon me mig till Nossebro , hon skulle jobba kväll. började kl 6 :>
då åkte jag och tränade lite på gymmet , i 1 timme ungefär '
så nu är jag trött , ska gå & ta mig en lååång dusch snart & käka en banan , gott :)

försöker verkligen fixa min blogg , men VAFAAAN de går ju inte :(:(:(
satt nyss och bara skrev om lite , nåt hände säkert , men fattar inte vad , tror bilderna längt upp försvann iaf ;D
haha aja får klura ut de en dag hur jag ska göra :)

Ne , har faktis inget att skriva.
måste nog plugga lite kom jag på nu , shit ! har ju faktis idrottsprov imon :\
jävla skit också ,
helt glömt av , haha.
smart frida , smart !

så får ta och plugga de lite nu då efter duschen.


image28

With love frida ' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback