babe , can i hold you tonight ~

Idag .. är jag trött , fast vilken dag är jag inte trött ? skulle faktis till skolan idag.
ställde mobilen på halv 9 , men ögonen bara föll ihop igen , gick verkligen inte att hålla uppe.
så jag vaknade kl 09.20 och bussen går halv. Fan ! så nu får jag va hemma och tråka ist ..
drömde en hemskt dröm innan jag vaknade , den sitter i huvvet på mig , känslan.
aldrig igen säger jag ' :\

Igår när jag kommit hem ringde dom från jobbet och sa att de va kris för dom hade glömt ringa in någon.
så jag fick åka & jobba. hann precis slänga i mig två mackor sen fick jag åka igen.
Men va ute hela kvällen igår , mkt skönt :) mkt roligare att åka bil hem till folket & hjälpa dom ist ..
för dom son inte vet så är furubacken hemtjänst & inneboende !
så kvällen gick rätt fort ändå :) sen kom andreas & hämtade mig. & fan va de snöade , såg inte ett skit när jag va ute , va helt vitt överallt & haaaaalt , gillar inte de ;\

ska nog gå och duscha lite nu , sen kanske gå & träna ?

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback