Borås -


Just nu har jag jävligt tråkigt faktis :\ vet inte vad jag ska göra , så satte mig lite här.
inte för de är roligare men.

Va i borås idag med pappa , kikade lite & så. Pappa köpte en ny jacka idag till mig ,
då blev jag glad :) Tack pappa.
  Blev en sån  :) as skön & vaaarm de är huvudsaken.

sen blev de lite annan skit också. Köpte becon chips me , som jag äter nu.
andreas blev avis , så får ta med mig lite till han sen då när jag ska dit.

Va och tränade lite förut , mamma sa att jag inte skulle va med på core passet för de är inte bra för halsen om man har ont i den , så jag fick la skita i de då. Va lite på gymmet i stället & gick på en maskin där.
Fy fan va trött jag blev bara efter ett tag , märks att man vart sjuk. orkar inget , & näsan full med snor gjorde de hela inte bättre precis ;D så jag gick där i en halv timme , sen sket jag it & åkte hem & duschade ist ..
så nu har jag inget att göra .. ska dra mig till andreas snart iaf.

Vill göra nått med mitt hår me , funderar på att köpa lite slinger & göra :) kanske blir fint.

Dom kanske är bra ? nån som vet.
annars får jag göra de hos en frisör , de kanske är bättre. eh vettefan.



Men nu ska jag dra.
får göra nått nu , Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback