byta mage ? Jatack '


Just nu håller jag på att få damp på min mage som värker hela tiden ;\ jag orkar inte att den ska hålla på att cp ur hela tiden , gör så fucking jävla ont ! aja , ska till läkaren en dag & kolla den iaf , så blir de kanske bra.
Hemma idag från skolan iaf , ah för magen då ra.
sov riktigt länge idag me , till kl 1 faktis , de va väääldigt länge sen faktis , riktigt gott me :)

Händer idag då ?
kanske ska till Linnda som sagt , men de är bara om mariella kan & om hon kan höra av sig snart så man vet liksom.
annars blir de nog rätt lugnt , kolla Korpen , för tror andreas spelar idag.
annars vet jag inte , de får man reda på när andreas kommer hem i från jobbet vad som ska hittas på idag.

Imon ska jag jobba iaf , så blir nog ingen trollhättan för mig.
kanske om vi hinner hem till kl 3 , när jag börjar :p annars får grabbsen åka själva.
skönt med lite extra pengar :)
sen blir de nog jobba många fredagar framöver , är ju ledig varje fredag sen på vårterminen ..
så jävla underbaaart :p


nej nu ska jag softa ner mig.

Hej.
ha en kanon helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback