Colbie caillat - bubbly '

... Bra låt de :) ' soft !

Skolan idag. Hade bild , jag gillar verkligen inte de längre. jag kan lova att när jag gått ur kommer jag aldrig mer sätta mig med en penna i handen & måla ;\ åt helvetes tråkigt äre.
Hade huvudevärk , bara dunka i skallen på mig & med järnbrist blir ju de hela inte bättre precis.
så jag åkte hem vid 12 eller nåt , tog grästorps bussen så fick pappa hämta mig där '
sen slocknade jag i sängen med en gång & vaknade upp till one tree hill : )
så nu mår jag bättre iaf '

Skulle behöva träna. men jag orkar verkligen inte byta om & sen cykla fram , de är kallt ute ju.
kommer frysa ihäl , men ändå vill jag träna så jag får rört på mig lite :\ Fan va jobbigt allt ska va då !
Imon äre iaf spinning & core på torsdag.
så jag får ju tränat ändå liksom , eh.


andreas kommer snart iaf <3


åååh ' en sak till.
de är både kronan & casa i helgen :O vilket ska man välja tro ?
Basic element kommer ju till casa och dom är grymma. men samtidigt så är kronan också rätt skoj , dogge dogelito kommer ju dit :b
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH , fan nu har jag ännu mer problem ju. damn !

jag får helt änkelt fundera på saken.
de bästa hade vart att gå på bägge. men nej , de går inte :(

jeje. ska duscha nu :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback