Den va bra , den är död.


Hej.

Jobbat idag , gick rätt bra faktis. vart ute idag , så de är ju mest köra bil faktis :) rätt skönt !
men de va lite segt i morse innan man kom igång & trodde att jag skulle döda min näsa som cpar hela tiden. men de va gutt när man var klar :) så nu har man lite mer pengar i fickan.

Va på Köörkogårn nyss med pappa & tände ljus & la dit en krans på farmor & farfars grav.
Vilka minnen man får när man går in där , ni ska bara veta hur mkt jag och mariella har lekt där när vi va små , hade kojor och sånt inne på en kyrkogård , haha men skoj hade vi allt ;D
& alltid mariellas mormos som sa att vi skulle stänga grindarna efter oss , för annars flög andarna ut där i från , så vi va jämt jätte noga med de , tills vi blev smartare & inte trodde på de mer ;b

Jao , ska åka & kolla på när andreas spelar innebanndy snart , Korpen !
sen ska vi till Lopez , andreas ska dit & dricka lite öl med dina grabbar , phu.

Och imon trollhättan på dan , kika lite. sen ska vi käka tre rätters middag hos andreas , hans mamma ska fixa de. As god mat kommer vi få me , för de tjuvberättade Käthe för mig (A) !


men ah.

HERRÅ ! jag orkar inte mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback