falling down.


Hej.

kom hem i från skolan nyss. rätt tråkig dag idag faktis :\ Kom till fotografiskbild , så tog lite kort & framkallade dom , sen hann jag inte med så mycket mer , satt & tjöta bort hela lektionen mest !
sån där trött dag idag , så jag blir bara så irreterad på allt ibland , orka.
och ibland blir jag så less på att höra på allting.
men alla har ju såna dagar ibland ;b

Åka till göööteborg snart med andreas & cosmos , andreas ska köpa en ny bil.
så han vill att jag hänger med och kikar på den innan han köper den :)
sötnos <3

Får reda på våra prov imon me i religonen , de gick åt heeeelvete ska ni veta.
hade övat som fan innan , men jag hade läst på fel papper :( fan , när jag äntligen kan nånting , så äre fel.
va mest frågor om ett annat papper som jag inte ens hade , itne så lätt då kanske ? ;S



Lyssnar på ' red hot chillipepper - under the bridge ..
då kom de upp många minnen i huvvet på mig när jag precis träffat andreas :)

image27 du är bäst du ! <3





eh , va tråkigt detta , va ska man göra ?
förslag.

aja , andreas kommer väl snart ..

adjööös -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback