God morgon ..


Vaknade nyss av att pappa frågade om vi skulle åka till borås.
så jag va ttvungen att palla mig upp så vi kommer dit nångång , men jag kan ju inte säga att jag är
speciellt snabbt nu , har inte ens orkat ta på mig riktiga kläder än , orkar kanppt kolla mig i spegel
efter att ha vart sleten & sjuk i 5 dagar nu ..
men en dusch får jag nog gå & ta mig så jag kommer igång någongång.

för övrigt , så börjar förkylningen försvinna - gutt !
men halsen börjar cp ur ist ,

förra året vid denna tiden , för dom som vill veta så va jag också sjuk vid halloween :\
denna veckan va jag förkyld , sen nästa vecka fick jag halsflust & de hoppas jag verkligen INTE jag får !
för de kommer jag ihåg , för de va casa då förra året på halloween :)
då va jag där med camilla i en halv timme , sen gick jag hem för jag va helt slut i kroppen.
sen fick jag halsflust ..
då va även andreas där , men jag kände inte han då .. Jag såg dom innan jag gick hem , för dom kom dit utklädda , för dom hade haft maskerad innan :b men då viste inte jag vem andreas va ..
eller jag kände inte han kanske man säger ..
sen några veckor efter så kände jag han , haha för sen va vi tsm , 8 december liksom.
de gick fort där :)

haha aja , de va la rooooligt att veta då ellä ? ;D


Jobbet ringde nyss , frågade om jag kunde jobba i kväll , men de går ju inte.
ska till Borås , sen är jag inte riktigt frisk.
men sa att jag kunde imon , 7-16 .. de vet jag inte varför jag sa har ju ingen mega lust me de , men jeje.
pengar behövas.


skall fixa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback