I hate you , but i love you so mutch.


så känner jag idag , va så jävla sur på dig förut. När du aldrig visar tillbaka att du gillar mej så som du säger.
när man kämpar & försöker , men får inget tillbaka. så jag gav upp !
men så tur va , så ringde du.
och allt blev genast bättre när jag fått ur mig de jag ville sagt .. men igår ... då orkade jag verkligen inte efter ett tag.
de känndes som man pratade med en vägg :\
Men idag visade du dina känslor & de älskar jag dig för :) <3
för aldrig vill jag förlora dig , små sur kan man va ibland. bara de blir bra i slutet som de alltid blir.
älskar dig fruktansvärt mkt <3

Nu är jag lättad & allt är bra :)

Duschade nyss , de va gutt ..
sitter och funderar på vad de blir ikväll , om de nu blir nått.
förut hade jag tappat lusten helt & ville absolut inte gå , tänkte va hemma ikväll.
men nej , de vill jag inte. Länktat efter att få gå ut ju och ha lite skoj :)
men kan inte bestämma mig för om de blir kronan eller casa ?
men de lutar mot kronan tror jag :S , får la se. vad alla andra vill & ska !

Kl 3 ska jag iaf på fotbolls cup i vara. kolla på alla lag som finns här omkrong :)
skojskoj ! ska nog dit med Josefine & marre tror jag '

så nått har man ju och göra tills ikväll iaf , då man ska bestämma sig vart man ska ? om man ska ?
och vilka man ska dit me ? :b , haha de är mkt nu. men de löser sig '

Igår ... Va vi hos Hedvall en stund. andreas & dom andra grabbarna drack lite öl & så.
ganska lugnt '


men ska fixa mig nu.

fick reda på en hemsk sak igår me av Linnda.
vår bästa lars :( kan inte fatta de , varför nu ? varför ska alla dö nu ?
Du va den bästa männikan iaf !
glad att man fick lära känna dig.

R.I.P Lars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback