Kortfattad helg.

Fredag : Va med andreas , kollade Innebanndy , sen drog vi till Lopez till hans garage. där dom höll på att greja hans bil & så. Va även , oscar , Linus & matte där :) Sen drog vi vidare hem til grästorp , där lopez då bor .. om de va intressant att veta :b , kollade på en as äklig film som gick på tvn , haha men den va lite cool. sen höll jag på att somna hela tiden , så vi drog hem runt 2 tiden eller nåt .. sen va de gutt att få sova lite !

Lördag : Åkte till trollhättan med andreas. andreas shoppade massa för en gångs skull , så denna gången var de inte jag :b , jag köpte bara en enkel tröja :) sen lurade jag på andreas massa kläder ist , mkt roligare.
sen blev de mc donalds. som jag är jävligt trött på nu :\ uuuh , äkligt.
sen åkte vi till Lopez på vägen hem & kikade lite. sen hem till andreas & käkade tre rätters middag , som andreas mamma lagat , as gott va de :) goaste på länge.
sen lekte vi faktis kurragömma , haha tro de eller ej. men hela familjen & anders & karin som va där , vi lekte körragömma i hela huset , haha de va faktis lite skoj :) & jag vann första gången ;D
sen hann vi inte mer , för ancan & Lopez kom , så drog vi till Jimmy. dom drack lite där & vi sjöng kareoke :)
Pinsamt , när man inte är dragen. för jag kan då inte sjunga ;O
sen åkte vi till Lidköping för dom va hungriga , så åkte ända till Lidköping kl 1 på natten & köpte mat på statiol , sen åkte vi hem igen .. hähä. sen soooomnade jag som en stock kan ja löva.


.... & idag. har vi inte gjort ett skit , kom hem för en stund sen , ska träna snart tänkte jag :)
& vila , för min sjuka har inte gått över än ;\




image24 Hur fan ser hon ut egentligen ? haha , uch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback