Kortis ^


Hej idag .. är jag trött , sån där dag då allting är segt & ingenting är speciellt roligt !
seg i kroppen & fruktansvärt yr , har fortfarande Järnbrist :\ , men de är bara te att knapra tabletter så går de nog över ska ni se :)
Skall snart bege mig till bussen. Jag gillar inte att åka buss längre , gjort de i 3 år nu , Buuuhä ;(
fcuk , som tur är har jag ju min Mp3 , annars hade jag dött stort !

Idag har vi bild & sen fotografiskbild.
väldigt segt & jobbig dag , för bägge lektionerna är ju typ på 3 timmar ;\ & på foto får man bara ont i huvvet i de där framkallningsrummet. haha nej va jag klagar , måste sluta med de nu ;b hehe.

Men ska borsta tänderna nu & fixa de sista , sen skolan.
Have a wunderful day :)
a.j <3

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback