Måndag ' 19 nov.

idag .. vaknade jag av att andreas kramade om mig jätte hårt & sa att han hade drömt två mardrömmar.
han va som ett litet barn som kramade sin mamma eller nåt , haha sötnos <3
så vi fick ligga där ett tag och prata om vad han hade drömt.
va ju såklart , att jag va otrogen och inte ville ha tillbaka han och massa saker .. och åhnej , de kommer aldrig hända i verkligeheten ' så de va ju tur att de bara va en dröm iaf :)
Fast de är äkligt med såna drömmar. drömmde också att andreas lämnade mig & va med alla andra hela tiden & massa skit. & såna drömmar sätter sig verkligen i huvudet :\ helt sjukt !
sen är dom där hela tiden. fast de är nog mer själva känslan i de hela ..

eh , skit samma :b
sitter i datasalen nu med fanny. Hon grejar photoshop & jag orkar inte gå på min otroligt TRÅKIGA lektion :(
bläu ' ska nog gå och köpa mig en kaffe snart iaf , men extra grädde i , haha gott :)
mh , jag orkar nog inte skriva mer nu.

Juste ja , har prov idag me , men jag vet hur jag är när jag ska plugga över en helg , de går verkligen inte. har läst igenom de iaf , men jag får nog skippa de idag :S och göra de en annan dag. annars kommer jaf sitta där som ett frågeteken och inte fatta nånting.
måste verkligen ta tag i skolan. men orka liksom ?

Nej , ska gå och köpa mig mitt kaffe nu :)
Puss - 

image29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback