Penis.


Ska till skolan snart , men åker med den sena bussen idag. jag är lite trött så :\ men de är jag jämt , men ah.
I hate that place !
men jag måste dit ju , ska bli så gutt när man gått ur ju , få börja jobba & flytta med älsk :) <3
blir väl att flytta till vara om de finns där , annars Lidköping , för de är närmast vara.
bara jag kommer ifrån Nossebro.

Egentligen vill jag hoppa av skolan & börja jobba , för jag vet att jag får börja på lagret , meeeen.
jag vill ju va med på studenten , de är ju liksom de man länktar efter i hela gymnasiet & nu äre bara ett halvår kvar snart & de halvåret går rätt fort :> men jag får väl va lite duktig i skolan , försöka iaf.
kommer nog inte lyckas men ah.

sen när studenten är över kanske livet börjar på riktigt :) ..
Penis.

Ojdå. nu måste jag gå , hinner inte skriva mer nuru.
Ha de gött , Köss.


image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback