Rastlös , hamen !


Hej.
vart hos läkaren idag & kollat magen. tog längre tid än vad jag trodde , så ska snart åka till skolan.
men funderar på om jag ska de eller inte , ska gå på religonen nämligen.
men de blir så mkt åka buss liksom :\ och jag orkar verkligen inte de. men ändå får jag dåligt samvete om jag inte går till religonen , missat de så många gånger nu .. fuck , att allt ska va så komplicerat !
och samtidigt om jag är hemma så har jag inget att göra , håller på att gå in i vägen här snart elle nåt.
sen är jeanette hemma me & hon vill gå fram & kolla i affärer & om jag åker till skolan så är jag inte hemma fören kl 5 & alla affärer i nossebro stänger kl 6 , eller ah alla klädaffärer och så. så nu har jag ännu mer att tänka på ;S
haha , hur kan man ha så mkt att tänka på samtidigt !
allt vore lättare om inte skolan fanns , jobb vore bättre :)

aja , jag får la se hur jag gör. bussen går ju om 20 min , så hinner ju tänka lite till :p

ne men nu ska jag , gå !
Puss.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Känner igen mig jätte mycket :), jag åker ochså buss på mogonen och har jättesvårt för att komma iväg till skolan vissa dagar. Om jag stannar hemma har gör jag endå ingenting och får ångest för att jag inte kom iväg och för att frånvaron höjs änu mer :/det är en ond-cirkel eller en dålig vana.

2007-12-01 @ 23:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback