tooooorsdag ´

Idag .. kom jag upp iaf :) hade inte pallat att va hemma en dag till :\ igår kom jag aldrig till skolan. jag hade beslutångest så jag sket i allt , jag åkte till vara en sväng ist med jeanette & kollade lite i affärer.
sen tränade jag och åkte till andreas en sväng och snackade med käthe & christer om andreas present jag ska köpa till han & dom tyckte den va bra .. så de blir nog en sådan :)

sitter i skolan nu och har väldigt tråkigt .. börjar inte fören om 50 minuter , åååh ;( får hoppas de kommer någon i min klass snart hit '
så kanske de blir lite roligare.

Imon ska jag äta middag med andreas & hans familj någonstans på resturang.
för dom har vart gifta i 20 år så då ska alla ut & äta lite , blir skoj :)
& på lördag ska jag & hjärtat till göteborg och handla julklappar och åka till IKEA , wie.
sen ska andreas på julbord med jobbet.
så vad ska jag göra då ?
kanske åak till Oleorys , eller hur de stavas ;b eller stads eller kronan. hum får se '
vilket fall så måste jag vara nykter och köra. någon som vill följa med mig någon stans & hitta på nåt , säg till då !

annars får jag va hemma och ha fruktansvärt tråkigt själv :(

ne , ska dra mig nu & kolla om jag hittar nån :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback