Uppdatera '


Hej.
har inte skrivit blogg på ett tag nu , orkar inte me de , finns inget roligt att berätta direkt heller så :)
sitter och lyssnar på diddy feat keyshia - last nigth , grym låt !
Hemma idag också från skolan , våran lärare va sjuk igår , så tänkte att han är väl säkert sjuk idag också.
visste ju inte om han var de , men orkade inte chansa så stannade hemma & tur var det , för han va ju sjuk fick jag reda på , så de va lite gutt så :)  Finns inte så mycket att göra hemma heller , men bättre än att va i skolan & glo.

I veckan har de väl inte hänt så mycket , vart med andreas :)
myst & lite så , kollat hockey , osv.
även idag , men de får jag nog skippa , för ska träna idag så missar de ..
men träna är skönare så :>

Kommer nog inte orka skriva blogg i helgen , så kan ta min helg snabbt , som är så himmla rolig , not.
Imon , softa med andreas , kanske åka till Linnda med mariella en sväng :) om ho kan.

Lördag ; åka till trollhättan med oscar & andreas. Grabbarna ska shoppa , så dom vill ha med sig någon sa dom så dom får lite tips & hittar snygga kläder sa dom. haha hade dom nog fixar själva,
men jag är gla att dom vill ha med mig :)
annars en rätt lugnt helg som jag vet än så länge.

Plugga me , har idrottsprov på måndag :( fuck.



aja, Pusso <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback