blogg igen rå.

Hej.

åh , jag är en fjant , faller för grupptryck ! ;( haha.
bara för alla andra skriver i sin blogg igen så måste jag me göra de ju , ååååh. så jävla tokigt ! :$

Igår va vi lediga , de va gutt :) sov hos min ünderbara <3
sen när jag vaknade snackade jag med andreas mamma i flera timmar som va hemma från jobbet.
hjälpte henne att göra en blogg & lite sån grejs .. Hade svin skoj iaf :) haha.
sen kom andreas , som fick en shock att jag va kvar när han kom hem i från jobbet !
sen åkte vi till Donken (;  ' FET sa jag bli .. sen belv de bara mys i sängen till Idol & sen heroes v ´


phu , vet inte vad jag ska göra. våran lektion va inställd så har rast i 3 timmar ;\ inte så jäkla skoj.
sen har vi en lektion i 1 timme , så funderar starkt på att sjukanmäla mig & åka hem & städa lite ist :)
vem vet , kanske jag ska åka en svän till skél Linnda & kika lite , va ett tag sen nu hörru.

skall dra nu , hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback