Chicks :)

Tjejkväll igår , super :)
hade jätte roligt & trevligt faktis , käkade lite & så , sen blev de kareoke ;D oye.
haha , min & Lisas dans vetty till kareoken , haha. den va grym (;
men camilla & Jesikas dans va ändå bäst , sån jävla inlevelse <3 haha , ni är sköna ni tjejer.
( Kort kommer när josefine får tummen ur röva & kommer in på msn )
LYCKAD KVÄLL !

Sen kom andreas , så körde vi hem Josefine & Fanny :)
sen hem , där satt vi & drack lite med anders & andreas pappa , som va full som ett ägg ;b haha.
sen höll jag på att somna som en stock hela tiden på stolen , så jag gick & la mig.
efter jag ätit en ägg macka som andreas gjorde , mums '
Kanoooooooon Lööördag <3 yuppyupp.

Skall åka & kolla fotboll snart , så ska fixa mig lite nu.
tjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback