I like it , it's hot hot hot !

Fredag : Va hos älsk igår , han slutade tidigt , så vi drog till trollhättan vid 12 ungefär.
( skolkade från skolan javet , FLÅT :$ ) men hade verkligen ingen lust alls , så åkte till överby ist !
mkt trevligare & mysigare förövrigt - Men hittade inte så mkt faktis , konstit nog ;O
Köpte bara hårfärg , en scarf & en tröja , sen vart de inget mer , men en annan dag när jag är mer på shopp humör då ska de minsann shoppas myckeeeet mer ;D
' sen blev de lugnt , andreas mamma färgade håret & lite så på mig , sen drog vi till Oscar & softade.
Lugn kväll ' !

Idag äre Löööööördag , UNDERBART !
Vaknade , kunde knappt sova i natt , har nog inte sovit många timmar iaf , bara legat & vridigt mig feam&tillbaka.
medans en snarkande andreas låg jämte en , gjorde de hela inte lättare att somna.
sen upp , kollade tv lite.
sen va jag & andreas på bushumör , haha så vi lossas bråkade lite ;b Lite karate & så.
de va skojsit , inte ofta de händer .. sen va de inte skoj längre när jag låg underst , då ville jag sluta ;(
haha , sen skulle han kikla mig me ;\ dumma han , men han hann inte ens peta på mig innan jag börja
stor garva , för jag visste hur mkt de skulle kiklas , så andreas kunde inte kikla längre.
för han börja me skratta , så vi leka älg ist (A) , ingen kommentar va de är , haha !

sen koooom Oscar , så åkte vi till sööööstemet & köpte lite för ikväll - Kronan idag :)
oscar fyller år idag också - Grattis !
så de blir lite förferre hos han ikväll sen blire kronan som väntar <3 shake that as babe , umpaumpa.

Vi va på ica , jag skulle handla sprite till min vodka ikväll.
F - Om jag köpte sprite lighte , tror ni jag blir fullare då ?
oj vilken blick jag fick av andreas & oscar , sen börja dom skratta ,
sen fick jag en smäll i huvvet ! aaaoocht '
sen försökte andreas leka rolig & tog en red bull & sa.
- Om jag tar en BULL , tror ni jag blir starkare då , & försökte se ut som en tjur , men horn & grejs.
Då gick jag och oscar , haha.

aha , eh vafan orka skriva massa mer skit nu :b
ska till mormor snart & käka mat , sen blire party ' hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback