Underbara fredag <3 , phu.


Fredag idag , phu .. så underbart :) slutar tidigt idag me så kan gå på stan efter skolan & kika lite , love it '

Igår när jag kom hem , ringde Cassandra , andreas syster & frågade om jag kunde hjälpa henne att sätta in hennes löshår - självklart kunde jag de :)
så stack till affären & köpte lite doft ljus & städade upp lite hemma innan jag for iväg till andreas.
När jag kom dit satt andreas mamma & fixade löshåret .. de va löshår som skulle sitta på små ringar , magnetringar eller va de heter , så de va ett jävla jobb att få in håret i ringarna , men de gick ' great !
sen färgade cassandra håret så hon fick samma färg som löshåret.
sen va de bara att vänta så allt skulle bli klart & ta nålen & få in vanligt hår i ringarna me löshåret & sen
trycka ihop de med en tång , de va lite pill , men Jösses va bra de blev sen ;D

sen åkte jag hem till mig , där andreas va som hade gjort mat :) sötunge.

Tjejkväll imon med några i klassen & lite fler , kommer bli suuuper <3



skall gå till hemköp nu & köpa kaffe & invänta resten av klassen , vi börjar ju inte fören kl 10 ;\
långt kvar , så får spendera min tid här så länge.
Adjös.


 
Ingen kärlek utan dig baby , du förgyller min dag :)
You are mine , you are mine baby , you always mine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback