You are my africa queen ' lala ,


Vart hemma idag , kände mig febrig & allmänt trött !
inte gjort så mkt , men kom iväg till marknaden en sväng , men köpte bara lite polkagrisar :) gottit !
sen har jag sovit & kikat film ,
JAG VILL TRÄNA , gjorde de igår , de va gutt :) så imon blire nog Core iaf - süper !

Ska nog till trollhättan i helgen med andreas , ska handa lite & så.
kanske kronan ? eller va hemma ? vettefan asså. Ring mig om någon ska dit , jag är påt ;D
sen blire Fotboll också , sista matchen på lördag för andreas. sen börja korpen ist , ME LIKE <3
& kanske hammarby - IFK göteborg på söndag , vem vet ?

eh , ska göra lite mat nu & sen ringa andreas & vänta på att papi kommer hem.
adjös -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback