Plopp , mums.


Hej , sitter hos pappa och käkar plopp , gott som tusan (: skall snart åka och jobba , om ungefär 1 timme. Jobbat kväll hela denna veckan , så de börjar bli lite segt nu faktis med dessa kvällar. Men i morgon jobbar jag faktis morgon !

Igår va jag och kollade på fotboll med Alma. Arentorp mot Helås. Men innan fotbollen tog vi oss en promenad för att få rört på fläsket lite. De va gött att få röra på sig lite. Sen satt vi där och kollade på våra pojkvänner i regnet , som också vann. Bra gjort grabbs (: Sen bar de av till affären så jag fick köpt mig lite kräm som jag va så himla sugen på , Päronkräm. KÖP ! Hur gott som helst , sen somnade jag gott i andreas armar.

- annars , Lidköping i helgen, Troligtvis. Stath på fredagen. & om jag får rycket så kanske de blir grästorp ändå.
Men känner inte för de alls längre. Jeje , nu blir de chilinötter , pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback