ånger ? njae.

Ibland , När jag kollar på gamla kort , när jag är blond. så saknar jag de lite '
Jag trivs jätte bra i mörkt , som jag skrev en annan dag. men ibland känns de som blont är mer jag , på nåt sett ?
Om jag bara får klippt till mitt hår snyggt , så blir de kanske snyggt ändå. Men de blir de nog även om jag klipper mig när jag har brunt. De gäller bara att komma på hur ? :\
Men de kanske bara är en sån dag idag , då man saknar de lite extra mkt , va vet jag.

Iaf , duschade nyss. Ska gå och noppra mina ögonbryn nu & se hur de går , som ser förjävliga ut !

image42

Du kommer alltid va min bästa vän , va som än händer :)
barndomsvänner föralltid , <3


Hejs ,

Kommentarer
Postat av: Lina

Första gången jag kollar in din blogg, men du passade jättebra i blondt hår!

Ha en bra kväll^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback