arrrrgh ;@


Varför är de så här nu då ? Internet är cp ju. Jag kommer inte in på bilddagboken för mitt lösenord funkar inte där , nehe ? så jag bytte lösen. men jag kommer FAN inte in på min hotmal heller & inte msn heller.
va är de här för skit ?! orka göra en helt ny msn , plus hotmail liksom , NEJ de orkar jag inte !
och de är ju nån som har gjort intrång på bilddagboken och kommit på massa lösen ord , men åååååååh.
dom behöver ju inte ta bort min hotmail för de. nu kommer jag aldrig mer kunna komma in någonstans ,
FUCKFANSKUK !

haha , att man kan bli så irreterad egentligen , eller ah störande helt enkelt ! orka ..

Men iaf , om man ska prata om nått annat , så var jag på stads igår i Lidköping med krille , alex & andreas :)
de va la sådär , jag va ju rätt nyket så de är ju ingen höjdare där då.
sen när vi kom ut kom vi på att vi har ju ingen skjuts hem , haha ups .. så vi fick ringa och ragga folk som fan för att komma hem , så var mattias snäll och skulle komma och hämta oss :) Och jag hade nog roligare i bilen hem där ibak mellan tvillingarna än inne på stads , skrattade som fan & dansade där ibak ;b haha de va sköj.
och idag kanske de blir kronan , får väl se vad de blir fram emot kvällen ,

ska duscha nu & va mer IRRETERAD , gaaarh '

hejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback