dårlig på de här ..

Hey.

Jag är väldig dålig på att uppdatera min blogg , men orkar inte. men ska bli bättre (;
kanske inte är så många som läser , men eh.

Shoppat mkt kläder de senaste iaf på rean :) ÄLSKAR'T , så nu har jag lite mer att ha på mig & välja mellan.
och jag vill handla meeer ! får bli nångång i veckan , har inte så mkt för mig på dagarna ändå när andreas jobbar.
så nått får man ju roa sig med :) !

I söndags va jag & andreas på bandy.
villa Lidköping mot gripen trollhättan , de va skoj ! men så jävla kallt om fötterna bara.
men Lidköping vann ju iaf & de va gutt de .. rätt stort me. 12 - 2 blev de ;b

& igår på nyår va vi hos mattias & emelie och massa mer folk såklart va där !
men jag va nykter , för orkade inte sova där & annars hade vi inte kommit hem. men jag hade lite trevligt för de :)
kollade på alla raketer & så vid 12 framme vid torget i vara.
sen va vi väl hemma vid 4 eller nåt , äntligen. då var jag trött !


de va lite kort ! ska göra annat nu ,
ha de fint <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

Visst är det härligt när rean kommer och man får en anledning till att köpa mycket kläder. Även om man inte alltid har råd. Jag är jätte glad över att jag inte behöver stå i timar och välja kläder nu!

Postat av: mimmi

Min nya blogg, om du vill titta på den :9 uppdaterar också väldigt sällan fattar inte hur andra kan skriva till och med 2inläg om dagen :o

2008-01-02 @ 01:57:57
URL: http://kattungarX4.blogg.se/moe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback