Ge mig sommar !


Ge mig underbara sommar nu , tack !
Snart är de sommar igen , & då blir de utomlands igen , för i sverige får vi ju säkert ingen riktig sommar.
Tråkigt men sant , har inte vart de på dom senaste åren nu känns de som.
Men lovat mig själv att få en snygg mage till sommaren iaf , håller på förfullt .. Lite svårt att låta bli godisbiten ibland , men jag försöker stenhårt ! Jag och mariella säger varje år - att nu ska vi träna massa så vi blir fina till sommaren. Hur blir de med de ? vi gör inte de såklart , haha.
Men då blir de en ny bikini , hitta några snygga förut :)

image52

Men orkar bara lägga upp en , lägger ut dom andra en annan dag. Va fel bildformat & så.
Så orkar inte göra om de nu.

Jag vill ha VÄRME !


ska ta mig en dusch nu efter min träning.

God natt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback