ge mig styrka , någon ?

uch , Mitt huvud hänger inte allt med idag.
Är bara för trött & vart är min ork & lust , jag säger bara Poff ' Totalt tomt.
Försov mig i morse iaf , så dagen började ju inget bra. Men fick ju lite extra tid på mig att fixa & trixa hemma : )
Sen hade vi bild , som typ slutade när jag kom. Sen hade vi foto lektion ,
Tog massa kort , självporträtt idag , va rätt skoj :) men sen i sluten känndes de att man hade tagit alldeles för mkt kort , va helt slut & man va rätt uttråkad. orka inte tänka alls ,

Jag känner bara för att krypa ner under täcket , & vakna upp när de blir ljust igen.

Projektarbetet ska va klart på fredag , inlämnat !
Men vi ska fråga våran handledare om vi kan få lämna in de på måndag.
Va några andra i klassen som fick de. Så man kan ju hoppas.
Har ingen lust alls att åka in på fredag , lämna några papper och åka hem igen.
åka 5 mil , för ingenting känns de som.
så jag håller tummarna '



Näe , nu ska jag sätta på en film & sova en skvätt , kan behövas.
sen åka till min underbara ,

Puss&kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback