Helgen ^

Tjenna ,
Tänkte ta min helg lite snabbt då , inte vart hemma så har inte kunnat skriva nånting '

Men iaf , i fredags ; Kollade jag först på Innebanndy match , korpen :) sen skulle andreas åka till stadts ..
men jag orkade inte de , så jag körde denna gången. Va hos alex lite innan , med emil & andreas.
sen åkte vi till Lidköping. sjöng som fan i bilen , hela bilen gungade ;b sen följade jag med in , va la sådär , men de är de väl jämt när man är nykter ? träffade lite gott folk iaf :) Men alltid trevligt att träffa folk , fast jag inte va klädd för de dirket .. men vafan. har ju kille ^

& igår ; Va hemma och softade , kollade tv & så. sen drog vi till alex , kollade lite handboll & käkade pizza.
sen spelade dom FIFA på playstation 3 , typ i 3½ timme & jag höll på att somna hela tiden. sen blev jag så jäkla rastlös & utråkad så jag ville hem. va trött me , så åkte hem & sov. somnade väldigt fort iaf & de va gutt.
För natten innan blev de ju inte mkt sovande , när de blåst så jävla mycket ! ;O

haha , jag vet inte om jag drömmde eller tänkte de. men trodde att taket skulle blåsa bort när de blåste , så jag fick inte sova för att de kunde försvinna när som helst , så därför kunde jag inte somna. va ju tvungen att va berädd om de skulle blåsa bort så jag kunde hoppa ut genom fönster snabbt , haha de va sjukt ;D



Nu har jag iaf duschat nyss , de va riktigt gött :) och nu ska jag lägga mig i sängen & ringa till camilla & snacka massa skit , har massa roligt att berätta .. man behöver de ibland :)

Ha de bra allesammans <3

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback