Im trying.

Hej '
Försöker fixa min blogg lite .. De går ju framåt , men har fotfarande inte fattat hur man lägger in bilder som bakgrund och så , men de kommer väl :) Om man bara får hålla på lite , men nu orkar jag inte mer. så får va såhär sålänge.

Kan ju ta går dagen lite snabbt ,
Började med att jag va på kalas , skulle va där kl 3 , så de va ju lungt , tänkte jag.
Men sen var de inte mat fören halv 5 .. så va väl klara med den lte över 5 , sen var de efterätt och så.
& alla tjötar så mkt , så klockan blev ju jätte mycket. kom inte iväg fören halv 7 , då var jag super stressad.
satt & tjötade på urban hela vägen i bilen att han skulle köra snabbare.
Så va hemma vid kvart i 8 kanske. Då var de bara att slänga på sig kläderna & slänga på lite smink & fixa håret lite till. sen åkte vi till Janika & hämtade henne. Så kom inte till vara fören halv 9. Då va allt redan slut , helvete !
Hann bara se finalen. Andreas & deras lag kom 2a , för dom som ville veta de :)
satt kvar där lite & lyssnade på musiken och drack. Sen drog vi vidare till mattias & fortsatte '
och sen kronan. Jag hade skoj iaf , mkt folk & de gillar vi ´ v Great !
Träffa massa roligt folk & hade skoj. Lite minnesluckor har jag , men va gör de .. De jag minns va bra q;
ünderbar dag <3 iaf , förutom stress.

Idag har jag bara softat , duschat för hela afrika & tagit de mkt lugnt till One tree hill ,
& snart kommer mitt hjärta , ska laga lite mat till han nu. Han är nog hungrig efter sin träning.

Ha de bra ,


JAG LÄNKTAR EFTER SOMMAREN SJUKT MYCKET ! gah '

image54



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback