kaffe is the shit ,


Sitter här & dricker mitt kaffe. Har precis duschat , så nu känner jag mig fräsch igen :)
Ska snart fixa mig för att åka till skolan , gå på den sista lektionen , Religon !
Åkte aldrig i morse. Kände mig fruktansvärt ofräch & äklig ,
Hann aldrig duscha igår va hemma så sent , så skulle duscha på morgonen , men de vet man ju hur de blev me de. så jag pallade fan inte att åka till skolan med mitt äkliga hår , uch !
Så fick dåligt samvete ist för jag inte gick på bilden. Men nu ska jag iaf snart åka till skolan , måste dit.

På fredag blir de nog lite mer shopping.
Jag har sjukt mkt kläder i min garderob , men ingeting är snygg !
är en sån period nu då man inte vet vad man ska ha på sig , för ingenting passar ihop eller ser snyggt ut ,
Gah , hate it ! Så måste shoppa lite på fredag ´

Jeje , ska sluta klaga nu & göra i ordning mig ist :)


Pusspåer <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback