Logiskt !


Vaknade för en stund sen. Idag kände jag verkligen inte för skolan , fast de var sista fredagen idag.
så orkar jag inte åka på 40 min lektion , helt onödigt för mig iaf !
Så jag va hemma och sov ist & de va skönt , sitter och dricker vatten nu & käkar klementin , mh :)
ska nog fixa mig lite snart & ta mig en promenad '

vad händer idag då ?
Jag ska nog inte göra nåt speciellt , inte vad jag vet. får se vad andreas har planerat sen :)
Imon , kronan ? kanske fårse. om de är många som ska dit och så. annars skiter jag it ,

Måste fixa min blogg. men fattar verkligen inte hur man gör ;\ nån som kan hjälpa mig ? (A) !
aja , den får se ut såhär så länge. är inte så insatt i blogg ändå.

men ska fixa mig nu , Pussü <3

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback