Lördag 26 jan.


Hejs ,

Lördag , fan va gutt !
Har precis fixat mig lite , lockat håret & sminkat mig. Har tillomed städat mitt rum , dammsugit iaf & bäddat :)
Väntar på att mamma och ubbe ska komma , ska åka till göteborg till min moster. Hälsa på kusinerna & mormor & morfar , kalas för morfar & rikard :) Väldigt länge sedan man såg dem nu.

Sen blir de åka hem & fixa sig ännu mer , sen bär de av till vara med Janika & Pim ..
Kolla på alla fulla personer som spelar innebanndy , haha .. skoj de där ;b , sen kronan.
Kommer nog bli en bra kväll. Hoppas de kommer mycket folk bara :) ! Men de gör de nog.


Igår va de en lugn dag , va i trollhättan med andreas. Köpte lite grejs , en vågtång & Lite kläder som jag ska ha ikväll :) sen blev de mc donalds , som alltid ;D , så jäkla trött på de nu. sen blev de bara film osv ..


Igår ...

Andreas pappa christer säger ,
 - barnen har alltid vart ganska väl uppfostrade faktis.
sen kommer Jesper , andreas lillebror på 10 år.
- Suck my dick , please I need it '

haha , väluppfostrade va de ? ;b , men de va skoj. Passade in på jävla bra !


aja , de va allt.
Ha en skön helg , <3 Puss !

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback