Måndag 28 -


Häy ,
Hemma idag , Jag har så sjukt mycket att göra när de gäller skolan & så.
Projektarbetet ska liksom va klart på fredag , fattar ni klart ! snälla , döda mig nån ?
Jag kommer verkligen aldrig hinna , så därför är jag hemma idag.
ska försöka komma i fatt lite , ligger sjukt lång efter med allt :|

Just nu önskar jag att de var fredag den 13 , så man får ropa.
Jag har tagit studenten ! Så man kan slippa skolan för gott sen , bara jobba & slippa allt plugg. Nu är jag så trött på de , spyr så fort jag bara tänker på de typ. Men de går fort nu i slutet , lov snart ..
så jäkla GÖTT !


Men nu ska jag ta mig en låång promenad , resna huvvet lite & få frisk luft :)
sen blir de plugga för hela slanten ,


Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback