Måndag den 21 -

Idag .. började dagen med att jag va rätt pigg fakits , gick upp innan klockan ens hann ringa :) sen sminkade jag mig & plattade håret som jag inte gjort på en evighet innan skolan , så de behövdes ju lite. sen pussade jag andreas hejdå & tog mig en macka & lite mjölk. sen cyklade jag till bussen & när jag skulle gå på bussen , märkte jag att mitt busskort var borta , fan ! de ligger alltid i plånboken ju & nu låg de inte där. så va nervös hela vägen att de skulle komma en kontrollant , och jag skulle få böter , men de gick ju bra :)
Men kom på att jag vet nog vart de ligger , så slipper förhoppningsvis gå & skaffa mig ett nytt.
& nu sitter jag här igen , har ingen lektion. Skickade till Lisa och frågade & då sa hon att vi har ändrat så vi har bara den lektionen på torsdagar , så de är väl lite gutt så :) jag klagar inte iaf ,
men kommer bli en seeg dag idag , uch. börjar bli trött nu igen , så tar ju ett tag innan jag kommer igång.

aja , träna idag. blir ünderbaaart <3 ,

Jo. har köpt nytt scrub me när man duschar , mitt förra var ju slut. köpte de på body shop :)
& jag bara älskar dom grejerna , så jäkla bra & så luktar de underbart ´



Riktigt bra , så de är köpvärt .. sen lukar man ju gott länge efteråt <3


aja , ska se om de finns nåt annat att göra nu , ha de bäst , puss.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem på www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback