Pictures of you ,

.... Bra låt de där !

Idag i skolan , vart de lungt .. eller ah som vanligt typ. hade idrott , men jag va med lite grann. Fick lite dåligt samvete av att inte göra nånting , så lite gjorde jag allt :) sen hem & till apoteket , nya p-piller .. Och nu väntar jag på att pappa ska komma hem. Han ska köpa spenat till mig , alla tycker de är äkligt typ. men jag tycker de är gott .. med ägg :)
Ni får tycka jag är dum i huvvet om ni vill d;

sitter och snackar med camilla lite. skickar massa kort till henne & tänker på massa gamla minnen , haha de va tider förr ;D - oj va brun jag är på vissa kort , hade precis kommit hem i från turkiet där ju. Länktar verkligen tillbaka <3
mamma camilla , som snart ska få barn , roligt ! :) sen ska jag ta massa kort och lägga in på den.
Jag hoppas att de blir en tjej '


Men iaf ,
idag fick vissa beundrar kort .. natalie , jesper & pär fick .. FUSKIT !
Jag vill me ha ju , haha.
Men natalie har nu lover iaf , Josef ;D grr ..

Jag för nöja mig att fantasera om läcker bitar & drömma att jag får ett .. :)

image46

De hade ju inte vart fel att få nåt av han ? (A)

Näe , andreas blir ledsen ´ <3


ska laga mat nu , hejs !

Kommentarer
Postat av: natalie

yepp min loverboy josef ;) haha måste ju kolla upp vem det är :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback