shopping dag i borås.


Hejs ,

Kom hem i från borås för en stund sen , vart där med pappa idag :)
Köpte inte så mkt , måste spara nämligen. men en nytt puder blev de allt .. de behövdes.
sen köpte jag även hårfärg & så fick jag ett par nya skor av pappa & även en tv .. thanx papi :)
Så nu sitter jag här och väntar på att jag ska skölja ur hårfärgen som jag precis har slängt i , gött att få bort den blonda utväxten d: Men till sommaren blir jag nog blond igen , tror jag ? får se vad de blir. Trivs ganska bra i mitt mörka hår nu. Brütto är bäst <3

Ska åka till andreas snart .. my babe.
Köpte även en ny smak också kom jag på till hans kolsyremaskin han fick i julklapp av mig '
tror han gillar den mkt faktis , för varje dag används den och de är bra de att han gilla den :>

Ne , ska tvätta ur håret nu & sen göra i ordning mig lite ..
Ha de underbart ´ v


image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback