sjuk :\

jag hatar att va sjuk , men ändå så blir jag de ! allt kom i går kväll typ ,
feber , ont i halsen & förkyld. så de får bli en lugn helg så jag hinner bli frisk tills på måndag , kan liksom inte missa mer i skolan snart ! Missade grafisk illution idag , för första gången. Men gör inget skoj ändå , så va gör de ?
också missar jag första lektionen av vegetarisk kost , fan !

aja , andreas är me sjuk , så han sov länge här idag. smittat varann ;b mys hela morgonen.

Imon ska jag nog iaf till göteborg med mamma , måste göra nånting orkar inte va hemma.
knarka alvedon så kan jag allt följa med :) gå lite i femman & kika lite.
kanske hittar nått snyggt , orken finns nog inte. men man kan ju hoppas .. får min lön den 25 :)
då ska jag minsann handla massa.


Hum , ska nog duscha nu & försöka fixa till mig lite. Jag ser ut som ett jävla VRAK !

Baybay , ha de underbart <3

Kommentarer
Postat av: natalie

hahah jag vet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback