skoläääään ,

Hey !
sitter i skolan nu , skulle ha lektion men hittade inte salen. där vi skulle va där var de ingen när vi knackade på & kök 11 , de vettefan vart de ligger. så vi får kolla på de tills på torsdag då vi har vegetarisk kost igen :)

annars , seg idag. trött ! men de går väl över tillslut , så jag blir lite piggare iaf ..
har idrott sen me , länge sen jag va med på de. ska byta om iaf , så jag inte får frånvaro , men om de är roligt de vi ska göra då är jag med helt , annars är jag " sjuk " , haha ;D

Fick iaf fixat mig en ny hotmail igår :) , de tog lite tid att hitta skiten , men sen gick de fint ! Lite irreterande bara jag so hade så många kontakter , & nu är alla borta .. men gutt att bli av med vissa me q;
men säg till om ni vill ha min nya msn '


Hejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback