snow falling down '

Igår .. Kollade på ishockey. sverige - canada. först såg de ganska mörkt ut för sverige , för canade ledde med 2-0 till 3 perioden , sen kom sverige igen. sen blev de övertid .. & mitt hkärta höll på att hoppa ur , kändes som jag skulle dö i förtid eller nånting. men sen vann canada med ett jävla skit mål. man såg inte ens att de blev mål ju ;\
då blev man lite besviken. hata canada , dom vinner jämt ju. men sverige fick silver iaf & de är inte dåligt de :)
För Juniorhockey !
Sen drog jag och andreas till grästorp till Lopez & ancan och hälsade på , där även oscar & Linus var.
dom va ute och sladdade lite med bilen , som alla killar tycker är så himla roligt när de är snö ute ;b
Men de va skoj. sen drog vi oss hemåt , då var väl kl 3 eller nåt , sen käkade vi Lasagne när vi kom hem , de va gott :)


Idag har jag inte gjort mycket , mest lungt .. Blev mc - donalds förut & nu är jag trött efter maten.
så ligger och bråkar lite med andreas , han behöver lite styck ibland (;


Men ska kolla One tree hill snart , <3
Ha de gött '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback