stress stress stress ..

Jag är stressad som fan ! har massa att göra inför skolan & i skolan osv.
projektarbetet ska liksom va klart om 1 månad & jag har inte ens BÖRJAT ! Fcuk !
sen är jag så lat me , jag orkar liksom inte. jag hittar inte en ända gnistra ork inom mig ;\
oså har vi prov på onsdag me , kom jag på & de kanske jag ska börja öva lite på me.
typ såna dagar när man absolut inte har nånting att göra då borde man sätta sig och göra allt sånt där. men de gör inte jag för de , jag orkar inte för de är tråkigt oså. Men jag måste ju , annars får jag bara mer ångest över att jag inte gör nånting så går allt åt helvete tillslut ! men jag ska ta tag i de här , jag lovar ! försöka iaf ?

Mitt projektarbete är inte så jobbigt egentligen , de är bara att måla efter vad barna har sagt.
men jag har inte ens interjuvat några barn , ops ;b men de orar jag inte så får bli att jag interjuvar mina kompisar.. men vad gör de , ingen som vet de ? förutom dom som läser detta nu då. sen är de bara och sätta sig och måla dom & skriva jämte vad dom sagt. så , så jobbigt äre inte. men jag måste bara få tummen ur röven & göra de me.
eh , de ordnar väl dig.

annars -
Lugn helg än så länge. Igår kollade vi på hockey , sverige - ryssland & sverige vann ju. så idag blir de final & lite mer grejer , blir skoj :) & sen kanske köra andreas mamma & pappa till kronan. Dom måste ju me få roa sig ibland (; annars blir de inget mer tror jag inte.

skulle följa med andreas idag me till skara & kolla på han när han spela fotbollscup. men blev inte så ' jag orkade inte gå upp kl 8 som jag hade behövt för att vända på dyngnet , men nejdå. de blev inte så ! kommer va skit jobbigt att vakna sen när skolan väl börjar på tisdag ;\ höm.


Nu har jag skrivit mkt , så nu orkar jag inte mer q;
Hejs <3

Kommentarer
Postat av: natalie

nämen frida då, har du inte börjat än? ;) jag har också ganska mycket kvar, men det är ju så tråkigt! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback