tröööööööööött '

Idag .. är jag väldigt seg & trött , inte hänt allt för mkt idag faktis. Borde röra på mig lite men de är så kallt att gå ut ju :\ så jag får träna lite hemma med min boll :)
Käkade lite nyss iaf - spagetti & köttfärssås , yummi ! & så fick jag en mars efter maten av pappa så nu känner jag mig riktigt tjock faktis , magen bara sväller över '

Imon blir de förhoppningsvis borås med pappa , får komma ut lite iaf & göra nåt.
då ska jag köpa hårfärg tror jag. de behövs , alldeles blond i hårbotten nu. haha inte så snyggt kanske q;


Fixat mina naglar lite me. Köpte lös , de var rea så :)



ehhhh , detta va trök ..
ska slå en pling till mitt hjärta nu.

Hejs <3

Kommentarer
Postat av: m

Det är snyggt med lösnaglar men jag tycker det är så jobbigt att ha dom. är ivägen över allt ju :) jag går och spretar med fingrarna och vågar inte ta i någonting då.

2008-01-03 @ 00:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback