whiskey in the jar ,

Hej ,
Kom precis hem i från skolan. Vart och shoppat lite me efter skolan , med camilla , Lisa & fanny.
Blev väl inte så mycket , för måste verkligen spara pengar.
Men blev iaf två Linnen & en tröja , alltid nåt :)
På vägen hem i bussen kom adéle och steg på , så satt och snackade med henna hela vägen hem.
alltid trevligt , jag som va så trött på min musik idag. Så hon va räddaren i nöden , great !

Imorgon är de fredag & de betyder ut och bowla & käka gott på buddy's.
Blir nog skoj , blir rätt många. Runt 22 stycken , så blir extra roligt när så många kunde följa med.
Va ååååååår sen jag bowlade också , så får se hur de kommer gå ? q;
Men kan ju inte bli sämre än massa streck iaf , Hehe.


Näe , va inte på skriv humör idag.
ska fixa mig lite & duscha en snabbis , sen åka till älsk & sova där idag.

Ha en bra helg , Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback