wiiiiiii ,

Hejhej.

Ännu en dag har gått .. vart i skolan idag. hade bild & fotolektion :) ! Tisdagar suck's rätt mycket faktis.
Men iaf , de funkade ju att vara där. sen hann jag med 2 bussen hem & de va gutt ,
Ska snart åka med mamma till sollebrunn & träna lite core & på gymmet , de ska bli skönt. smällde i mig 3 rostade mackor förut så känner mig lite små fet nu , eller ah magen är svullen iaf. så de kan ju behövas lite träning nu :)

Igår .. åkte jag hem till camilla en sväng. vi spelade wii '
haha de va skojsit , och aj vad ont jag har i min arm nu , så som man slänger runt den där kontrollen.
spelade masssssssa spel , sen åkte jag hem vid 9 typ. Men de va trevligt !


I helgen äre kronan som gäller , red bull cup <3 ME LIKE !
men först ska jag på kalas hos mina kusiner i göteborg. Kusin rikard & morfar fyller år.
sen blire kolla innebanndy på kvällen & dricka massa gratis redbull & vodka (;
Janika ska nog med mig , de får vi hoppas .. så slipper jag åka dit själv liksom , inte skoj :(


Hepp , ska byta kläder nu & åka snart.
Ha de fint <3

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback