- Life will smile at you.


Hey , Blir inte mycket skrivande , eftersom vi inte har skaffat något bredband än i lägenheten , men de är på G.
Fast mitt liv är inte så händelsrikt nu ändå. Jobb hela tiden , sen de gamla vanliga. Laga mat , städa , kolla tv , tvätta osv. ah , ni vet allt de där som man knappt gjorde när man bodde hemma. Men i Fredags var jag iaf på Fallens med Natalie och Catrin , De va trevligt fast man va nykter , synd bara att regnet förstörde väldigt mycket. plus att alla måste trott att vi va matvrak eller nåt , för varje gång vi såg folk så hade vi mat i händerna. Haha , men har man inget att dricka , får man roa sig med mat ist d; Sen emot slutet började de spöregna , en riktigt åskskur. som tur var hade vi hämtat Paraplyer hemma hos Catrins kille innan , så vi stod där mitt på gatan när de öste ner. Sen åkte vi hem , ingen idé att vara kvar när de regnar som attans. Skulle även till Fallens på lördagen , och dricka va de tänkt. Men hade varken skjuts dit eller hem , För andreas skulle jobba , Mamma va på kusten och Pappa var borta. Sen regnade de hela Lördagen , så jag va hemma och hade film kväll ist med Hun. Men de va lite mysigt de (:

Min mage kurrar , kanske åka hem och laga mat , Vore gott.
Föresten , 20 nästa söndag. Ni glömmer väl inte att gratta mig ? d;

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback