Ett skyfall från ovan.


Hej. andreas är med Grabbarna , han skall till måndax klubben idag. snyft! Vilket betyder att jag måste sova själv halva natten idag , som är cp jobbigt. Men de kommer nog gå bra. Så att fördröja tiden från att sitta hemma själv , så åkte jag till Pappa och kollade internet en stund. Men måste tyvärr hem snart , eftersom jag skall upp i morgon klockan 6 och jobba. Piss tråkigt , men pengarna behövs ju. I morgon kommer även Jeanette och hälsar på mig. Super glad. Hon är hemma i 4 dagar nu från stockholm så vi skall passa på att träffas lite i morgon och tjöta massa om allt som händer. dessvärre har de inte hänt nåt roligt , men de finns alltid miljoner saker att snacka om :) Sen är de jobb hela helgen + måndag. Kommer känna mig helt död på måndagsmorgonen. Men förhoppningsvis blir de Måndax klubben på måndag kväll som piggnar upp. snälla följ med mig? Måste ju fira min födelsedag också ju d; men de finns ju alltid någon som vill hänka på.

eh , om man skall tänka på refrängen och åka hem kanske ?
Hem , hem till min vattenmelon , mums.



- Babe , du är bäst. Du kommer alltid ha den stora platsen imon mig.
Puss DIN.

Kommentarer
Postat av: lisajosefina

du behöve inte känna dig ensam omatt inte ha sin babe nära, jagliggr också hemma all by my self uta någon pojkvänå jag lika depp som du :( fyskamm åt grabbkväll! :))

Postat av: lisajosefina

haha ja eller hur :> ,

middagra å ute kvällar å sånt :))

2008-07-23 @ 14:09:10
URL: http://lissajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback