Förkyld '


Blä , Hatar att va förkyld. och nu är jag massa förkyld och hostar typ hela tiden. Hemma idag i från Jobbet för att piggna till lite , Inte bra att jobba heller när man är jätte förkyld. Inte för dom gamla iaf ! Men i morgon blir de work , sen resten av veckan. Idag har jag hunnit med lite , Vart med Mariella en sväng. kollade lite affärer i vara , sen gick vi till Kupan , där jag fick köpt mig en osthyvel för 5 spänn , haha. Hade ingen så de va perfekt. Sen gick vi till Vara bagaren och fikade lite. Och nu är jag hos Pappa , Helt slut är jag. Förkyldningen tar kol på mig. Så ska duscha snart , sen åka hem igen och sova ruset av mig (: Mamma är på kusten denna veckan också , Fusk ! Kanske skall ta mig en tripp dit nästa helg om de är fint väder förstårs. Kusten is the shit , its like home.

Händer i helgen då ? Ja , jag får väl se.
Men nu blir de dusch , Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback