Home , sweet home.


Hey , Andreas tränar fotboll så passade på att åka hem lite till pappa idag igen. & jag blir tokig på min jäkla hosta , Hostar ta me fan hela tiden. då menar jag hela tiden , de tar liksom aldrig slut. Va på apoteket igår och köpte host medicin. Eller tabletter som löser upp slemet i halsen , Så jag hoppas verkligen att de försvinner snart. För nu orkar jag inte mer ! - Annars idag så har jag inte gjort mycket , Jobbet till halv 2. sen hem och tvättade , dammsög och lagade mat. Sen va klockan mycket , och dags för träning och nu har jag vart här en stund. Funderar på att åka till affären och köpa en kexchoklad till pappa eftersom jag precis käkade upp en. Men gott va de (:

Nej , ge mig måndag med ledig dag efteråt. För jag vill till Måndax klubben i Lidköping d;
Party sugen som attans. Call me darling's , om de händer nåt.

Nu blir de affären. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback