- Midsommar.


Heeeej , Sitter här en stund. Tagit en paus från fotbollen. Hör bara andreas & pappa som dricker wiskey och kollar portugal - Tyskland på tvn. Bra match måste jag säga :) Ronaldo , min hero , snyggve. Idag har jag vart i trollhättan med Andreas och Natalie. shoppade lite , ett par nya skor och en klänning att ha på midsommar. Midsommar ja , Smögen/ Kungshamn för min del. skulle åkt till Lysekil men dålig planering detta året & Hun är inte så sugen på fest länge, knepig. Så de blir en tripp till smögen ist , men aldrig fel de heller. Har många underbara och roliga minnen där i från , från alla andra midsommar jag har varit där d;  Så får se vad de blir för skoj i morgon. Bara jag får träffa massa folk & umgås med roligt folk så kan inte denna midsommar bli dålig. Natalie följer även med , skojskoj:) 
Men skall kolla lite fotboll nu , sen åka hem till andreas & hämta lite kläder och annat. Så ha en underbar midsommar , Massa kram Frida.



- Me and Nadaaaalie. I morgon ska vi pimpa drinkar som bara den d;

Kommentarer
Postat av: n a t a l i e

som fan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback